Call Center

Call Center, utworzone zostało specjalnie do kompleksowej obsługi naszych Klientów, oczekujących szybkiej i pełnej informacji o realizowanych usługach. Kompetencja pracowników oraz nowoczesne zaplecze technologiczne, umożliwiają szybkie pozyskiwanie i przekazywanie informacji dostępnymi środkami komunikacji (telefon, sms, mail, komunikatory internetowe).

Nasi pracownicy wspomagani są specjalnie do tego celu stworzonym programem serwisowym oraz odpowiednim zapleczem technicznym i teleinformatycznym.. Infolinia obsługiwana jest przez operatorów w dni robocze w godz. 8-16 (poza dyżurami), w pozostałych godzinach oraz w dni wolne od pracy poprzez automat zgłoszeniowy. Istnieje możliwość szybkiego dostosowania godzin pracy operatorów oraz funkcjonalności automatu zgłoszeniowego do potrzeb każdego Zleceniodawcy. Zastosowane przez nas w Call Center systemy informatyczne pozwalają na:

  • możliwość wprowadzania zgłoszeń bezpośrednio przez klienta,
  • dostęp on-line do programu i możliwość sprawdzenia statusu zlecenia,
  • dostęp do bazy danych wszystkich zrealizowanych zleceń wraz z pełną statystyką,
  • zintegrowanie programu z systemami GSM pozwalające na natychmiastowe uzyskanie informacji o wykonaniu zlecenia poprzez SMS,
  • elastyczność programu pod względem dopasowania go do specyficznych potrzeb każdego klienta